söndag 17 januari 2010

Matinköp!



"Jag fick följa med mamma på City Gross för att handla lite idag! Bäst av allt var att jag fick sitta i kundvagnen & då kunde jag ju se hur mycket som helst - wow! Det tog verkligen på krafterna att hålla koll på allt (t.ex. alla andra människor med sina kundvagnar) så jag somnade gott när mamma sen satte mig i bilen! Mojängen som man låser fast kundvagnen med i andra kundvagnar med var mycket intressant, den har jag nu studerat in i minsta detalj!"
(I förra veckan fick Sixten följa med & handla för första gången efter hans operation eftersom läkarna avrått oss att vistas bland mycket folk inomhus med tanke på infektionsrisker & så. Så nu arbetar vi oss långsamt tillbaka till ett lite mer normalt vardagligt liv. Nästa vecka, efter att Sixten varit på kotroll i Lund, ska vi nog ta oss ner till babycaféet på Rådstugan. Där har vi inte heller varit sen Sixtens op, så det ska bli riktigt trevligt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar