lördag 16 januari 2010

Kompisarna på besök & bio!


Igår vid lunchtid fick jag & Sixten besök av Mia & Isac samt Jessica & Neo. Våra pojkar lekte en stund innan det var dags för lunch, först till dem och sen till oss mammor. Jessica hade tagit med sig spaghetti & köttfärssås till oss vilken var urgod - tack för vännen! Det var mysigt med besök av våra vänner trots att jag inte var riktigt på G! På kvällen kom mamma/mormor hit för att ta hand om Sixten så att vi kunde gå iväg på bio. Sixten skötte sig exemplariskt tillsammans med mormor, han var på sitt charmigaste humör & mormor fick t.o.m. en och en annan puss! Jag & Jonas såg "Snabba Cash" & vi tyckte väl att den var lagom bra, den var ju långt ifrån så bra om boken. Men tack och lov kunde jag ju njuta av en Chai Latte & huvudrollsinehavaren Joel Kinnaman som spelade "JW"... (Ja, Jonas har genomskådat mig & vet att jag tycker att Kinnaman har "en viss charm"... Jonas tar förtjust alla tillfällen i akt att tetas med mig för detta!)

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam om att tycka om Joel Kinnaman, han är bara så HET gaaaah:)

    SvaraRadera