torsdag 21 januari 2010

Bvc & bebisplättar!


"Idag har jag varit på Bvc för 8-månaders kontroll & allt gick fint. Jag väger nu 9660 g & är 75 cm lång. Den snälla sköterskan sa att jag kunde forts. med mitt nattmål eftersom jag inte äter så många mål mat på dagen som de rekommenderar att vi ska göra! Hörde bra gjorde jag också, men det visste jag ju redan! Till mellis stekte mamma bebisplättar & till en börjar var jag skeptisk till dem men insåg efter en liten stund att de var riktigt goda. Jag kunde knappt få nog! Till plättarna fick jag hallon som jag visst råkade göra lite fläckar med på bl.a. mina strumpor och på stolsdynan... Mamma tyckte konstigt nog inte att det blev lika fint som jag tyckte att det blev...! Men mysigt hade vi det iallafall!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar