onsdag 31 mars 2010

Utsikt!


När jag tittar ut genom fönstren från sovrummet & storarummet så finns hamninloppet & nybyggda Nyhamn precis utanför. Sen finns Öresund med Köpenhamns blinkande ljus strax bakom. När jag tittar på Nyhamn & dess glittrande belysning & i takt med att ljuset kommit tillbaka på kvällarna sen vi ställde fram klockan, så infinner sig känslan av att befinna sig nedåt Medelhavet! Härligt! Den här våren med ljus, värme & grönska är efterlängtad av mig! Sen ser jag även fram emot bygget av en bro från vår kaj till Nyhamnskajen, vilken är påbörjad, så att det blir raka spåret för mig & lillprinsen ut till havet till sommaren! Eftersom vi inte har någon trädgård vid vårt hyreshus så får stranden, havet & parkerna kring Citadellet bli vår trädgård! Och det är ju faktiskt inte illa alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar