lördag 20 mars 2010

Bubbelbad!

"Om jag inte vetat bättre skulle jag tro att mamma stoppat ner mig bland smutsdisken i kökshon!!"
Vilket tråkigt väder det varit idag... Jag och Sixten trotsade ösregnet för att ta en tur på stan och ner om citadellet efter lunchen, men när mina vantar gick att vrida ur och allt i skötväskan var blött så vände vi hemåt. Lilleman var dock varm, torr och nyvaken! Efter kvällsmaten fick vi piggt besök av mormor med gubbe och när de gått fick Sixten bada bubbelbad för första gången! Han undersökte det vita skummet noggrant! Han somnade just som en stock (insomningen tog mindre än en minut!) och när jag fixat undan disk, tvätt och lite annat smått ska jag se Körslaget. Jag verkligen njuter av att se och lyssna på alla glada och duktiga körmedlemmar som öser på för fulla muggar! En dag ska jag börja sjunga i kör igen - det är så himla kul! Jag önskar er en skön lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar