torsdag 18 mars 2010

Jaga-mamma-leken!

"Ja, vi har vårat glada barnasinne kvar! Så har ni erat glada barnasinne kvar?"; så gick en kom-igång-sång vi sjöng på scouterna (när det begav sig) vilken jag kom att tänka på igår när jag filmade Sixtens och min lek. När jag filmade så var vi på vårt 6:e varv runt lägenheten men Sixten var lika road men jag började bli något flåsig (krypa på alla fyra i en snabb takt kräver faktiskt lite kondis, vilken jag då inte har...) Sixten tycker för tillfället att denna leken är roligast av alla, han skriker emellanåt av skratt när han får jaga mig och när jag gömmer mig för honom! Lilla gullunge! Behöver jag tillägga att han somnade snabbt igår kväll efter allt stoj?

1 kommentar:

  1. Anonym18/3/10

    Kryper bäst som kryper sist..
    /mormor hälsar

    SvaraRadera