fredag 2 april 2010

Efterlängtat besök!






Igår kom Sixtens morbror/min lillebror hem till Landskrona från Sthlm på en visit under påskhelgen! Hans besök är efterlängtat av hela familjen! Sixten var fullt nöjd att hänga med Emil stundvis och lillebror ser inte heller ut att misstycka! Sixten gillar skarpt att stå i det låga köksfönstret hos mormor och titta ut på bilar, fotgängare, fåglar och annat som passerar utanför på gatan. Min hund Selma älskade även hon att stå i detta fönster och hålla kolla på allt som försiggick utanför. Jag sänder en stor kärleksfull tanke till henne idag då hon blir 5 år idag! Jag hoppas att hon har det mer än bra hos sin nya familj nere i Vellinge! Jag hittade inget foto på Selma spanandes i fönstret så det fick bli ett på mig och henne när vi gjorde en av de saker vi var mycket bra på - sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar