onsdag 28 april 2010

Ååå nej!


Tidigare imorse drog Sixten hela den här MALM-byrån över sig när han stod & donade med att plocka ut sina kläder från mellersta lådan... jag stod precis bredvid & sorterade smutstvätt... Självklart blev han jätterädd & ledsen men efter att jag kollat igenom honom så att han inte verkade ha ont någonstans så var han på fötterna igen & skulle forts. att fixa med sina kläder i byrån, men det tyckte inte jag var någon god idé... Så efter att jag pratat med 1177 är vi nu på väg till vårdcentralen för att få en läkarkontroll så att inga inre organ tagit skada... Jag blir helt matt... lilla hjärtat! Nu får jag ta fram borren & fästa fast allt i hela lägenheten som möjligen går att tippa omkull... Hyllorna är iallafall redan fästade...

1 kommentar:

  1. Carina28/4/10

    Han är verkligen en riktig liten ettåring! Full fart hela tiden.
    Hoppas det gick bra på sjukan och att de inte hittade nånting! Kram

    SvaraRadera