tisdag 27 april 2010

Första kompisen som fyller 1 år!


Isac, första kompisen som fyller 1år, tillsammas med Sixten. Två finingar!

Ska försöka att ta tag i mitt vardagsbloggande igen, men tiden springer iväg på dagarna då livet kring Sixten är ordentligt intensivt! Att en så liten människa kan ha så mycket energi?! Men när jag suckar för mig själv över att han återigen drar ut allt ur köksskåpen medans jag lagar mat, så brukar jag tänka (med vetskpen om hans hjärtfel i bakhuvudet) att jag ska vara glad över all energi han har, så hemskt det skulle vara om han var tvärt om! Så här hemma är är det fullt ös från morgon och till kväll!! (Om nu någon undrar varför jag inte monterat barnsäkra haspar på köksskåpen så beror det på att alla mina luckor ska målas om och innan det är gjort känns det inte som någon idé att sätta dit dem eftersom de säkert inte kommer att vara hela när jag får hem luckorna från målaren igen... Men hasparna är dock inhandlade!) Iallafall, jag ska försöka skriva lite oftare... Så jag börjar med att Sixtens kompis Isac fyllde 1 år i lördags (22/4) och dagen efter var det kalas för alla kompisarna! Barnkalaset var jättetrevligt och barnen hade kul tillsammans bland leksaker och fika! Vi vill ännu en gång gratulera Isac på sin första födelsedag - grattis fining!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar