tisdag 23 augusti 2011

Njuter av solen!









Den här sommaren försvann i ett nafs... Så nu har jag börjat jobba igen och Sixten har börjat på dagis (jag vet att det heter förskola, men jag tycker dagis låter mjukare). Han går nu på Lundegårdens förskola och inskolningen har gått långt över min förväntan. Första dagen jag lämnade honom var han ordentligt ledsen en bra stund men redan andra dagen lyckades Sixtens fröken distrahera honom så pass att han bara hann med att gråta en liten stund. Därefter har det faktiskt gått helt otroligt bra! Duktiga pedagoger och en liten fantastiskt lugn och tapper Sixten! Igår blev Sixten 2 år och 3 månader, så i och med det kunde vi ju fira lite extra på en måndag och allt! :) Därför passade vi på att njuta av vars en glass i solen här ute på gatan samtidigt som vi roades av hamnlivet! Det känns som att det verkligen gäller att njuta av solen före det blir höst och mörkt innan man hinner hem från jobb. Efter den något tråkiga starten på vår resa till Sthlm kom jag av mig i bloggandet, men jag tänker lägga in en del foto från min och Sixtens sommar framöver iallafall. Inte så mycket text, mest foto. Idag blir det foto på Sixten när han igår avnjöt sin favoritglass (GB Sandwich) i solen samt ett par från början av augusti när han inskolades på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar