fredag 8 juli 2011

Det ordnar nog upp sig...


Efter en natt med lite sömn & syre (varje gång jag vaknade, vilket var många, tänkte jag att "Jag lever & kan fortf. andas!") så ville Sixten upp kl.06. Så vi gick upp, satte blöjpaketet som spärr i dörröppningen, duschade, packade ner alla våra saker, av frukost & väckte mormor. Därefter gick jag prinsen ut till lekplatsen intill (mycket fin & väl genomtänkt) för att låta mormor göra sig iordning i lugn & ro. Jag fick till min lycka med mig en stor Chai latte (som tröst) på vägen & till Sixtens lycka fanns det en lika dan jeep på lekplatsen här som hemma i Granet! Nu ska vi tillbaka & checka ut, vi har blivit lovade att få vara pengar tillbaka för de nätter vi inte utnyttjar. Sen låser vi in våra prylar på Centralen & drar därefter till Skansen. Här skiner iallafall solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar