torsdag 23 december 2010

Tack gode gud...


...att jag äntligen har LOOOV! Det är så efterlängtat och välbehövt! Och imorgon är det julafton - mysigt! Jag har precis stoppat Sixtens morgonpaket i den stora julstrumpan som hänger på kakelugnen och jag ser verkligen fram emot att få öppna det med honom imorgon bitti! Dagens foto är från när Sixten följde med mig till skolan fredagen den 3/12 (tyvärr har Sixten fått röda ögon...). Dagen gick bra men det var ordentligt ansträngande! Sixten tyckte att det var kul, han fann sig snabbt i att bli behandlad som en liten kunglighet, och framför allt tyckte barnen i klassen att det var superkul (det var dem som tjatat hela terminen om att Sixten skulle komma och hälsa på!) De tog hand om honom helt utmärkt och hade t.o.m. svårt att hålla sams eftersom det inte blev millimeter-rättvist i fördelningen av omhändertagandet... Vi fick oss alla ett gott skratt när vi under det engelska glosförhöret blev avbrutna av Sixten som drog igång med en titt-ut lek med hela klassen - ju mer barnen skrattade, desto mer spexade Sixten på! Jag ska försöka att hålla igång bloggen nu när jag är ledig, men ikväll orkar jag inte skriva mer än det här. Innan jag avslutar vill jag dock passa på att önska alla våra när och kära, vänner och bekanta:
En riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar