fredag 5 februari 2010

På bättringsvägen!

Vill bara meddela att Lilleman absolut är på bättringsvägen, han har ätit en hel massa idag som hans mage accepterat och behållt kvar i tarmarna - phu!! Jag fick mig ju också en släng av sleven, kände av det redan i tisdags men det var först i onsdags som jag mådde riktigt dåligt (fy farao)... Även jag börjar känna mig bättre nu. Jag och Sixten tog oss ut en sväng idag, att få andas frisk krispig luft var nästan berusande! Jag kände mig helt klart piggare efter en liten sväng på stan. Sixtens kompis Isac fick ju samma sak som Sixten, vid samma tidpunkt,vilken slutade med att även han fick läggas in på sjukhus med dropp... Men nu är även han på väg att krya på sig - skönt! Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. vad skönt att han äntligen mår bättre. Ja det gör ont i hjärtat när ens älskling inte mår bra. Det vet du ju bättre än någon. Det ni har gått genom m Sixten var ju så mycket större än det vi går genom med Cassandra. Vi har sagt det många gånger här, at så jobbigt vi tycker detta är.. fy vilken ångest ni hade..

    Hoppas båda våra små kan få vara riktigt friska o krya nu snart. kram /Jessika

    SvaraRadera
  2. Oh vad skönt att höra Sara. Tack för dina sms. :-) Ha en riktigt mysig söndag. Själv har vi precis varit på familjegudstjänst. :-) KRAM KRAM från Jenny och Konrad.

    SvaraRadera